wtorek, 17 maja 2011

Fashion Week SHOWROOM

Dzisiaj relacja z showroomu tegorocznej edycji Fashion Week. Tym razem showroom był przestronny, a ilość i różnorodność prezentowanych w namiocie marek z pewnością zaspokoiła potrzeby wszelkich "macaczy" i zakupoholików. Wstęp był wolny, więc każda osoba mogła praktycznie z ulicy wejść do tej miniaturowej galerii handlowej, zrewidować najnowsze trendy, porozmawiać z projektantami i ubrać się od stóp do głów. Jak widać Fashion Week nie jest zamkniętą imprezą modową, gdzie wstęp mają tylko wtajemniczeni... Na zdjęciach moje ulubione "stoiska": kreatywna biżuteria Kariny Królak, genialne fartuchy kuchenne COOKIE (naprawdę cudowny pomysł na prezent), nowa kolekcja "Dune" Martyny "Mysikrólik" Czerwińskiej, torebki Klaudii Rozwadowskiej (polecam!), upcyklingowa kolekcja marki Neogotik (świetne ciuchy!), uniseks w wersji retro Łukasza Stachowicza, wielowarstwowe spódnice Doroty Cebuli-Molik. Pełna lista projektantów i wszelkie dane znajdziecie tutaj. Ja sama oczywiście nie oparłam się tym licznym pokusom i zakupiłam ironiczno-sentymentalną koszulkę od Pan Tu Nie Stał oraz żakiet Jagody Piekarskiej (love at first sight...) ze sklepu Retrovintage. Natomiast wszystkim maniaczkom bielizny polecam projekty Rilli Pawlaczyk: ciągę nie mogę zapomnieć jej koronkowych gorsecików i mam nadzieję, że wkrótce któryś z nich trafi do mojej szuflady z bielizną. Naprawdę w Polsce są doskonali młodzi projektanci!






















14 komentarzy:

kayaretro pisze...

a ja zakupiłam naszyjnik u Kariny i codziennie na niego patrzę i podziwiam....

Miriam pisze...

A ja patrząc na to mogę tylko żałować, że mnie tam nie było...

Jag pisze...

Kurczę, chciałam kupić sobie torebkę od Pan tu nie Stał i w końcu nie zrobiłam tego. I teraz żąłuję! Grrrr!

scarpe pisze...

nie mogę przeboleć, że nie udało mi się dotrzeć, szczególnie jak patrzę na te wszystkie cuda na zdjęciach.

katarzyna pisze...

Byłam, widziałam, podziwiałam. Niestety bezzakupowo... ale urzeka mnie bielizna Rilli, sama o niej wspominałam u siebie. Dobrze widzieć, ilu zdolnych ludzi mamy w swoim kraju :)
Pozdrawiam,
Kelly
www.efektyuboczne.blogspot.com

Jakub Mańkowski pisze...

w tym showroomie były rzeczy na miarę dzieł sztuki!
jmankowski.blogspot.com

Milles of fashion pisze...

8 zdjęcie - czyje to projekty?
Pozdrowienia:)

Judy pisze...

Bardzo fajny blog. Dziekuje za spora porcje inspiracji:)

Wyroby wełniane pisze...

Wow! Tribute bag jest cudowna i sukienki zapieraja dech w piersiach!

filip.amator@gmail.com pisze...

A czy wintydz kiedys ozyje?

Tekstualna pisze...

cuda cuda

Karina pisze...

Ahhhhhh ..wszystko piękne ...niestety nie dotarłam :(

Connys Cottage pisze...

Wow i love the bags and the dresses.Sooooooo great.Thats the paradies....


greatings send you Conny

Koronka pisze...

yjego projektu jest ta cudowna, niebieska tiulowa spódnica?:)